UBM:
A napunk elején
mindig azt kérdezzük,
hogyan teremtsünk értéket

Működhetünk B2B nexus alapján, végül mindig az emberek döntenek, ezért az UBM-nél inkább a Human-to-Human (H2H) relációban hiszünk, ami egyértelműen a bizalmon alapul. Kevesebb, mint két hét van hátra az UBM Csoport Nemzetközi Szakmai Napok konferenciánkig. A nagyszabású rendezvényen telt házra számítunk és már nagyon várjuk a beszélgetéseket.

Legfőképpen az foglalkoztat minket, hogy a folyamatainkban miképpen tudunk értéket teremteni. Olyan emberekkel szeretünk találkozni, akikkel jóízű párbeszédeket folytathatunk és nézőpontokat ütköztethetünk annak érdekében, hogy közös, új, lehetőségekkel teli végeredményre jussunk. A konferencián minden, a partnerkörünket érintő és érdeklő téma egyezik a mienkkel: ezek ismerete, megfelelő értelmezése és gyakorlati alkalmazása kulcsfontosságú az UBM Csoport számára – akár kereskedelmi, akár fejlesztési vagy gyártási kihívást kell megoldani.

A piaci bővülés, a növekedési potenciál nem elméleti feladat, hanem mindennapi célkitűzésünk.

A hamarosan megrendezésre kerülő nemzetközi konferencia ezt is reflektorfénybe hozza.